El proper mes d´octubre continuem amb projeccions de pel·lícules i documentals sobre pintura que organitza l´Escola de Pintura. Al dessota teniu la programació fins nadal. El lloc i l´hora, com podeu veure, són invariables. Els dies rotatius.
Aquest primer trimestre tindrem convidats excepcionals per als preàmbuls: els escriptors Anna Montero i Vicent Alonso introduiran dos de les projeccions d´aquest primer trimestre.
PROGRAMACIÓ 2016
17´30, Villa Teresita (carrer Major 83)
OCTUBRE 2016
“El pintor del silencio” de Carlos Rodríguez (2005) 56 minuts. Dimecres 19 Octubre. (documental). Presentació a càrrec de Vicent Alonso.
NOVEMBRE 2016.
“El artista y la modelo”, Trueba (2012) 105 minuts. Dijous 17 Novembre (blanc i negre)
DESEMBRE 2016
“La cueva de los sueños olvidados” de Werner Herzog (2010) 90 minuts. Divendres 16 Desembre. (documental sobre pintura rupestre). Presentació a càrrec d´Anna Montero.