“Closed Shapes”, exposició On-Line de l’Escola

Sota el “barbaritzat” títol “Closed Shapes“ estàvem traginant nosaltres una exposició de pintures a Xicranda per al proper 8 de febrer. L’agravament de la pandèmia al País Valencià i més en concret a la nostrada comarca de l’Horta Nord ha truncat totes les expectatives i il·lusions. Davant aquesta contrarietat, amb una clausura indefinida de classes i la incertesa de la tornada a les activitats d’aula, hem optat per suspendre-la i crear un espai alternatiu virtual que li done cabuda. Aquesta nova “Sala d’exposicions On-Line“, tot i que serà digital, esperem puga reemplaçar en part el buit i motivació de la primera, la que hi estava prevista.

Amb l’ On-Line, com és obvi, ja sabem que perdem el caliu, el so, la textura, el tracte amb la gent, el viu i el directe: com s’ enyora aquell contacte, el ‘glamour‘ de les velles inauguracions!!! Què hi farem! Solament podem resignar-nos, adaptar-nos per a lluitar contra aquesta dura realitat: evident com aquesta esperpèntica inauguració freda i solitària que ara mateix estic fent cara a cara amb la pantalla del meu ordinador, emmudit per la bogeria d’hores i hores viscudes virtualment, un continu temporal que em té a hores d’ara completament “perjudicat”!!!  Però és allò que pertoca. En conseqüència (i torne a l’exposició, fil conductor)  anem a preparar un espai ‘digital’ que ens permeti reunir a poc a poc una recopilatòria de tots els treballs que hem estat fent des de fa uns mesos.

En l’esmentada “Sala”, que anirem millorant setmana a setmana al llarg d’aquest mes de febrer, deixarem allotjades totes les obres (finalitzades o quasi finalitzades) dels participants. La Sala estarà, i la trobareu, al següent enllaç:

“Closed Shapes”. Exposició de pintures 2021

Cartell de l'exposició a Xicranda ara On-Line

Últimes noticies

Instal·lació, Performance o Pintura ?

Paris ha trobat en Le Palais de Tokio un centre de referència d’art contemporani. Funciona com a Centre d’Art Modern des de la rehabilitació de 2001 programada i duta a terme pels arquitectes Lacaton&Vassal. L’edifici, des de la segona fase

llegir mes

Joan Sanz i “L’Alqueria de La Carrasca”

Joan Sanz acaba de publicar aquest mes d’agost un segon llibre, un segon volum més exactament, una important seqüela de les “Memòries de l´Horta de Vera”. Després de quatre anys de prospecció i recerca Sanz ha aconseguit lligar en un

llegir mes

Josep Ferriol inaugura “Monocrom”

El pintor Josep Ferriol presenta a Villa Eugènia la seua darrera recopilació de pintures organitzades sota el títol “Monocrom“. Una extensa mostra del treball dels darrers anys. La inaugurarà demà divendres 7 de juliol a les 20h d’aquest proper. Romandrà

llegir mes
Traductor »
Traductor »